Lokale Marketing Assistentie

Lokale marketing

Voor organisaties die duurzame groei nastreven of actief werk willen maken van hun marktbewerking en ondersteuning willen bij hun lokale marketing, heeft Wibacon een aantal diensten beschikbaar die doelgericht ingezet kunnen worden om bijvoorbeeld:

  • Bestaande klanten actueel te informeren of beter in beeld te brengen,
  • Voorbijgangers te verleiden een keer bij u binnen te stappen of
  • Middels interessante nieuwe kanalen en/of sterke beïnvloeders in de markt aandacht te vragen voor uw organisatie, product of merk.
Stuk voor stuk instrumenten waarmee Wibacon in kan spelen op de ontwikkeling naar mobile en die, met een passend plan en juiste timing, uitermate succesvol kunnen zijn in het MKB. Alle hebben tevens de potentie bij te dragen aan verbetering van uw lokale marktresultaten op langere termijn. Succesvol worden in de lokale markt? Met behulp van goed gereedschap kom je verder.

EMAIL-MARKETING


Voor email marketing werken wij nauw samen met Mailplus.

Klanten Kennen en Verwennen; email-marketing maakt het mogelijk.

• Voor ondernemers en (franchise) organisaties die vinden dat ze (te) weinig werk maken van hun (nieuwe) klanten en daar serieus verandering in aan willen brengen.

• Voor ondernemers die hun winkel willen uitbreiden met een webshop en daarbij optimaal klantgericht willen (blijven) werken.

• Voor ondernemers die de verbinding tussen hun winkel en hun webshop willen uitlijnen om te komen tot een betere aansluiting bij de (lokale) vraag, en tot resultaatverbetering.

Email marketing wordt al veel toegepast maar lijkt in de praktijk veelal te blijven hangen op “nieuwsbriefniveau”. Dit terwijl er zo veel meer mogelijkheden zijn om relaties te benaderen, klanten te bewerken, informatie te verzamelen, “voorwerk voor verkoop” en after service te doen.

In het bijzonder wanneer serieus werk gemaakt wordt van een email marketing content- en activiteitenplan en/of email marketing creatief als verbindende schakel tussen de fysieke winkel en een webshop wordt ingezet, kan het verkoopresultaat significant stijgen.

Voor ondernemers die hier serieus mee aan de slag willen, hebben wij vanuit onze samenwerking met MailPlus een aantal spraakmakende cases beschikbaar.

Wilt u die cases ook ontvangen? Dat kan gratis. Als u op ons contactformulier uw keus aanvinkt en uw gegevens invult sturen wij u de informatie zo spoedig mogelijk toe.
 

Interessante businesscases nalezen in onze GRATIS whitepapers?

Kies voor "businesscases", vul uw gegevens in en wij mailen u de gegevens toe.
Email marketing: met stip op nummer 2.

't Kanaal waarmee meer kan dan je denkt.
De prettigste software voor professionele e-mail marketing

Met MailPlus maakt u zelf snel en gemakkelijk e-mail nieuwsbrieven, webformulieren, enquêtes, SMS, landingspagina’s en automatische multichannel campagnes. De software is gericht op de niet-technische marketeers die geweldige resultaten willen behalen. MailPlus is de enige e-mail marketing service provider die 4 jaar achter elkaar nr. 1 is geworden in de Emerce 100.

Waarin onderscheidt MailPlus zich:

✓ de prettigste software (#1 koopreden van ruim 2700 klanten)

✓ brede ondersteuning met trainingen, praktische kennis en directe telefonische support door een groot team van experts

✓ specifieke producten voor e-commerce, franchise-organisaties en grote corporates.

Kennis maken met de mogelijkheden?

Probeer MailPlus 30 dagen GRATIS.

BEACONS

Beacons maken de klik:

Een nieuwe vorm van werven van potentiële kopers m.b.v. de beacon-technologie, gebruik makend van apps en bluetooth.

Met een doelgerichte en verkoopstimulerende “Passanten Push” scoort u betere bezoekers en nemen de verkoopkansen toe.

• Voor MKB-ers die te veel passanten langs zien komen en / of te weinig kopers over de vloer krijgen.

• Voor als uw verkooppunt net even wat te ver van de grote koopstromen ligt en uw omzet wel een duwtje kan gebruiken.

PR-Refresh: A.P.K. voor uw lokale marketing en PR - invulling.

Veranderend consumentengedrag en social media dwingen organisaties tot verandering in hun marketingcommuncatie.

Stil staan is achteruit gaan. Dat is niet de richting die u nastreeft. Dagelijks communiceert u met uw (potentiele) klanten. Brengt u ook de boodschap over die u wilt geven?

Wat moet je doen om “goed bezig te zijn”?

De uitdaging van PR is om andere media er van te overtuigen dat zij jou verhaal willen vertellen. Ofwel, mond-tot-mond reclame creëren wat mogelijk kwalitatieve leads op gaat leveren.

PR-online maakt deze activiteiten meetbaar.

• Nieuwe soorten beïnvloeders als vloggers

• Verschillende methodes om actief in te zetten, zoals:

  • Email

  • Instant messaging als SMS

  • Social media.

    • U wilt weten wat er zoal verandert en zicht krijgen op de mogelijkheden voor uw organisatie?

    • U wilt al een tijdje uw gezicht (weer) laten zien in de markt, maar het komt er niet echt van?

    • U vindt dat de zaak wel weer eens wat opgefrist mag worden of wel weer wat ondersteuning in de markt kan gebruiken?

    Met behulp van een korte analyse van uw activiteiten en eventuele aanscherping van uw doelen, brengen wij structuur en nieuwe impulsen. Wij helpen uw organisatie (weer) op de kaart.

  • U kent "de loop" van uw lokale koopstromen? Wilt u er ook iets mee doen?

    Volle hoofdstraat

    Volle hoofdstraat

    Tamelijk lege zijstraat

    Tamelijk lege zijstraat

    Klanten of gemiste passanten?

    Klanten of gemiste passanten?

    Digital marketing kan helpen van passanten klanten te maken

    Digital marketing kan helpen van passanten klanten te maken

    Kan uw lokale marketing aanpak wel wat nieuwe impulsen gebruiken of wilt u meer weten over emailmarketing, beacons of een APK voor uw PR-invulling?

    Bel dan eens met Willem Baltes – 06-42212267 of mail naar info@wibacon.nl. U kunt uw vraag ook stellen via het reactieformulier op onze contactpagina. Wibacon Marketing2 Result helpt u graag aan een passende oplossing.