maart 15, 2016

De marketingafdeling van de toekomst – Juist voor het middelgrote MKB?

  Tijdens een van mijn colleges bij Beeckestein Business school hebben ik kennis mogen maken met Steven van Belleghem. Een “plesant” en inspirerend spreker en businesscoach.  […]
maart 9, 2016

De meest gebruikte digitale kanalen in beeld

Onlangs was ik in gesprek met een relatie. Het was hem opgevallen dat in de vele publicaties over de uiteenlopende marketingkanalen veelal onduidelijk blijft in welke […]
maart 9, 2016

Focus op B2B: de 5 meest effectieve tactieken in de business to businessmarkt

Dat B2B een andere marktbenadering nodig heeft dan B2C is genoegzaam bekend. In het digitale tijdperk wordt veelal direct gewezen op de noodzaak om te gaan werken […]
januari 27, 2016

E-mail is 40x effectiever om nieuwe klanten te werven dan Facebook en Twitter

Social media zijn belangrijk voor exposure van merken, winkels en webshops. Om verkoopresultaten te behalen kun je echter beter focussen op email-marketing. Volgens onderzoek van McKinsey […]